dobido

Jaha, äntligen är dagen över, har inte var speciellt jobbig egentligen. Men gick upp sex imorse för jag skulle fara på spinning. Helt otroligt att jag orkade mig upp alltså(hehe, stolt) men skönt(och jobbigt) var det iaf :P sen blev det skola och sen ett jobbpass,  på tal om jobb har jag bara ett pass kvar nu och det ska jag göra bort imorgon. WOOOHHHOO! Gud vad niiice det ska bli att inte behöva pallra sig till online igen;D haha.

Ihelgen har jag inget planerat:) förutom att fara till petra på fredag men sen drar dom vidare till stan och jag som inte är18 kan inte följa med :( blää, det suger! menmen, hittar säkert på nått annat kul:P :)
På lördagen var det sagt(kanske) att det skulle bli fest här men det verkar inte som att det blir av ihelgen.. pappa håller stenhårt på sitt nej!:/ .. och är ju hans lägenhet så har som inget att säga till om :P

Ne nu ska jag koka te och sätta mig och försöka hitta ngt bra på tv att se :)

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0