Söndag.

Inatt hade jag svårt att somna, det ringer och får sms typ vid 2,3. Börjar typ vänja mig :P
Idag ska jag inte jobba nått, känns riktigt nice. Hade tänkt ha en liten spa dag och sen ikväll ska jag vara barnvakt:) moneymoney!:P haha

Kommer nu jobba fyra veckor framöver, fast kommer typ bara bli 3-4 timmar per dag pga min rygg så det känns ändå lugnt :) Ser framemot pengarna sen, hade tänkt spara till något roligt:D vad vet jag inte än men förhoppningsvis blire en utlandsresa!!

Måste bara tipsa om sidan: www.taaz.com. Man kan styla om sig själv eller andra, riktigt coolt :D och det bästa är att det är gratis:P
Ska ut en sväng nu.

PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0