Sandra&Sandra

Idag blev det inte att vara barnvakt=sovmorgon!!! :D Men telefonen ringde hela tiden och hade den i mitt rum av någon konstig andedning så tryckte mest av telefonen hela tiden istället för att sova!:P Ska fan isolera mitt rum .. eller kanske skaffa öronproppar, det är nog lite enklare :P heh

Idag ska jag in till sandras mormor och hänga med henne. haha nä skojja !  ska vara med sandra som också kommer vara där. Vi ska ut och äta sen bara myyyyysa :] Kommer bli riktigt nice!!

Jag har(förvånansvärt nog) bestämt mig för att lämna datorn hemma *stolt* Lika bra att ta en paus så mycket som jag har suttit de senaste dagarna!!

Ska gå och äta nått nu, innan jag hungrar ihjäl!

PUSS



Kommentarer
Postat av: F

sötisar <3

2008-07-07 @ 14:54:25

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0