:/

Vaknade av att jag hade riktigt ont i ryggen. Egentligen borde jag inte jobba mde tanke på att jag gjorde en stor operation men tkr ändå inte att jag jobbat så jättemkt men ryggen säger annat. Så det blir nog att vila den här veckan :) från datorn med. Ska försöka ligga och stå så mkt som möjligt, alltså vara rak i ryggen.

Gick ut och gick imorse, eller försökte, var tvungen att vända och gå hem eftersom jag hade så ont och sen dess har jag legat och läst :)  Bra på ett sätt eftersom det var ett tag sen jag läste nån bok. I allt ont kommer ngt gott, eller hur ;) haha. Alltså ååh älskar  verkligenboken jag läser nu alltså,  men kan inte låta bli att lipa typ hela tiden :P haha.. men den är verkligen sorglig.





                                                                                              BÖR LÄSAS!! ;D


PUSS

Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0