värt

Tjjooo!! sitter med sandra i mitt rum, vi ska snart ta fram madrassen och sen lägga oss och snacka:)
Idag har jag varit på kurs från 12.00 - 21.00. Har fått jobb på online:) ah iaf så fick vi prova jobba ett pass ikväll(ett pass=4 timmar) och det gick väll inte sådär jättebra men det var ju första gången ju :) Men man måste ha ett starkt psyke för det finns de som verkligen hatar oss telefonförsäljare :P haha! men men känns riktigt bra att tjäna egna pengar med tanke på att jag vill plugga utomlands ett halvår efter gymnasiet. Blir rätt mycket jobb den här månaden nu, ska försöka jobba 10 pass och det kommer bli på ca en och en halv vecka, men det är det värt det! får ju pengar så ;) och skolan får jag tränga in där nånstans :P haha nä men det blir slappare när man kan sprida ut tio pass på en hel månad istället för en halv:)







Ja vad mer .. tkr det känns rätt skönt att skolan börjar:) :P hehe. Gillar att ha rutiner och planerat så.. sen träffa kompisarna igen.

nä men nu ska vi lägga oss,PUSS!!!

Vill ha dig här!!:]


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0