lalala

Hatar när det regnar, fast samtidigt är det perfekt film och städväder :) men skulle inte tacka nej till meer sool!! utomlands nu skulle inte vara helt fel!:D

Ja vad har jag gjort i sommar då, typ jobbat varit me kompisar, nån enstaka fest sen bara chill :) mkt bättre än förra sommaren iaf!! usch vad den var dåligt på alla sätt och vis!:S inget kommer då att klå sommaren 06! :)sjukt bra den var alltså Om det är ett år som  jag skulle få leva om skulle det vara 06! :). sjukt att så mycket kan ändras på så kort tid, lite tråkigt men det är väll så det är ..

Idag har jag verkligen inte gjort nånting! har inte ens tagit på mig kläder än :P orkar inte, är hur seeeg somhelst! men ska snart städa mitt rum sen duscha :P så jag har fått nått gjort iaf. Sen blire att sova hos maja ikväll tror jag :)

Justja, börjar ju trean nu!!! :O helt sikkt!!!!! början få lite panik. men har ändå lite planer på vad jag vill göra sen så det känns rätt bra :) hah sjukt det känns att bli "vuxen":P menmen det måste ju liksom ske nån gång ;P

nä nu ska jag städa:P lägger in en bild på mig och jess ;P bara för att vi är så snygga!!!

PUSS


Kommentarer

Har du nått att säga, gör det här!:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill bli kontaktad skriv e-postadress: (Bara jag som ser den ;))

Din bloggs namn?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0